2 299 - 299 საინფორმაციო-სატელეფონო ცენტრის საშუალებით, გადასახადის გადამხდელი ოპერატიულად იღებს ინფორმაციას ფინანსთა სამინისტროს შემოსავლების სამსახურის ელექტრონული სერვისების, სხვადასხვა საკანონმდებლო სიახლეებისა და აუცილებელი პროცედურული ღონისძიებების შესახებ.
სატელეფონო ცენტრის ზარების განაწილების სისტემის საშუალებით, მომხმარებელი თავად ირჩევს საბაჟო ან საგადასახადო კონსულტანტს და იღებს სწრაფ/კვალიფიციურ მომსახურებას.
ვიდეოზარის სერვისის გამოყენებით, ინდმეწარმესა და ფიზიკურ პირს შეუძლია, ოფისიდან გაუსვლელად დარეგისტრირდეს ვეგბგვერდზე www.rs.ge და ელექტრონული აქტივაცია განახორციელოს.
მომხმარებელს საკონსულტაციო მომსახურების მიღება შეუძლია ქართულ, ინგლისურ და რუსულ ენაზე.
სატელეფონო ცენტრის სამუშაო საათებია ყოველდღე, 09.00 საათიდან 18.00 საათამდე, შაბათ-კვირის გარდა.
მომხმარებელთათვის სატელეფონო ცენტრის მომსახურება უფასოა და კონსულტაციის დრო ლიმიტირებული არ არის.
შემოსავლების სამსახურის სერვისცენტრების საკონტაქტო ინფორმაცია:http://gov.ge/s/c2b8b
ვიდეოზარით რეგისტრაციის პროცედურები იხილეთ ვრცლად:http://gov.ge/s/320e2